2015. június 20., szombat

Prológus - Egy szép élet reménye

Sziasztok, Kedves Olvasók!
Mielőtt belekezdenék a történet írásába, hoztam Nektek egy rövidke részletet a jövőből. Remélem, ezáltal sikerül elérnem, hogy még jobban érdekeljen titeket a történet! :)
Jó olvasást hozzá!


*Jövőbeli esemény*
*Niall szemszöge*

Megbabonázva néztem végig a legszebb lányon, akit valaha láttam. Ash ott állt velem szemben fehér ruhában és arra várt, hogy felé nyújtsam a kezemet. Az esküvői próbákon már számtalanszor végigcsináltuk ezt a néhány mozdulatot, most mégis teljesen más volt. Mert élesben ment. Most már nem nevethettük el magunkat, amikor egymásra néztünk, sőt, egy csendes kacajt sem engedhettünk meg magunknak, mert minden bizonnyal ez lesz életünk legszebb és egyben legszomorúbb napja is.
Csak másodpercekig tartott, amíg ezek a gondolatok végigszáguldottak az agyamon, de addigra már elérkezett a nagy pillanat. Én magam is rettegve fordultam szembe az embertömeggel. Végig éreztem Nins tekintetét magamon, de nem engedhettem meg magamnak, hogy odapillantsak.


*Nina szemszöge*

Mosolyogva néztem, ahogy a természetfeletti szépséggel rendelkező lány életem szerelmének karjába kapaszkodva sétál. Lehetett volna a mai egy szomorú nap is, de mégis talán én voltam a legboldogabb a jelen lévők közül. Mert ők olyan boldogak voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése