2015. június 20., szombat

3. fejezet - Gondok

 Sziasztok!
Meghoztam a következő részt. Tudom, hogy nagyon sokat késtem vele, de elég sok programom volt, viszont cserébe most elég hosszú lett a fejezet! :)
Jó olvasást hozzá! :)

Mindketten könnyes szemel ültünk kanapén, emésztgettük, amit a másik mondott.
- Figyelj, Nina! Én…én nem akartam, hogy szomorú legyél! Nem kellett volna felhoznom a témát! Valószínűleg az lesz a legjobb, ha…ha most elmegyek. - állt fel.
- Ne! - szakadt ki belőlem. Nem volt bajom az egyedülléttel, de szükségem volt valakire. Nagyon hosszú idő után akkor éreztem először azt, hogy van valakim a családomon kívül. Van valaki, akiben bízhatok, aki ott van mellettem, amikor szükségem van rá.
- Csak fájdalmat okozok neked!
- Nem! Elszomorodtam, ez igaz. De erről nem te tehetsz!
- Dehogynem!
- Niall! Most te figyelj rám! Volt már időm gondolkozni ezen a dolgon! És nem azért lettem szomorú, mert felhoztad őt. Hanem mert kiderült, hogy téged is legalább annyira érintett ez a dolog, mint engem!
- Te komolyan miattam aggódsz? - nevetett fel hitetlenül. - Tudod, ez jó érzés! Végre van valaki, aki nem a rokonom és ha hozzászólok, nem elkezd sikoltozni vagy elájul, hanem normálisan beszél velem és még foglalkozik is az érzéseimmel. És nem is bandatag. - mosolyodott el, amitől nekem is felfelé görbült a szám.
- Ha anyáék hazajönnek, megbeszélem velük, hogy mikor találkozhatnék én is a fiúkkal. - határoztam el hirtelen. Niall meglepetten, de boldogan nézett rám.
- Biztos, hogy rendesen meggondoltad te ezt? - kérdezte csibészesen mosolyogva. - Egyesek azt mondják, hogy külön-külön is elég kibírhatatlanok vagyunk, nemhogy együtt!
- Csak megoldom majd valahogy! - válaszoltam.
- Hah!

***

Két nappal később éppen azon voltunk anyával, hogy kiválasszuk, hogy a fehér, feliratos pólómhoz melyik farmerom megy leginkább, amikor apa kopogott be.
- Lányok! Niall már tíz perce rátok vár! - mosolyodott el, ahogy meglátta a szobámban az egymáson fekvő ruhákat.
- Még öt perc! - néztem fel rá, aztán máris visszafordultam a szekrény felé. Öt perc múlva már tényleg sikerült kiérnem a nappaliba, ahol apa és Niall beszélgettek éppen.
- Kész vagy? - nézett fel Niall.
- Nem. De mehetünk. - válaszoltam. Mindenki jóízű nevetéssel díjazta válaszomat, de én túlzottan izgultam ahhoz, hogy velük szórakozzak.
- Hát, akkor…sok sikert! Megvárjuk, amíg hazaérsz! - mosolygott apa.
- Rendben! Sziasztok! - gurultam ki az ajtón, de rögtön megdöbbentem. Egy fekete Range Rover állt a házunk előtt, ami meglehetősen szokatlan látványt nyújtott. Időközben hallottam, hogy becsukódik mögöttünk az ajtó, bár biztos voltam benne, hogy anyáék valamilyen módon még figyelnek minket. Talán a függöny mögött bujkálnak?
- És ebbe…hogy is fogok beszállni? - néztem fel Niallre.
- Ügyesen! - viccelődött. - Nyugi, megoldjuk!
- Szép remények. - morogtam az orrom alatt.
- Hé! Egy kicsit több bizalmat! - mondta tettetett felháborodással.
- Hát…akkor hajrá! - mentem kicsit közelebb a nagy ajtóhoz.
- Oké. Mi lenne, ha kinyitnám az ajtót, te belém kapaszkodnál és jobb lábbal belépnél a kocsiba, onnan pedig már egyszerű lesz. - tervezgetett hangosan Niall.
- Oké, csak ne hagyd, hogy elesek!
- Nem fogom! - fogta meg Niall a kezemet. Arra számítottam, hogy megint eljátssza a ’Hölgyem’ dolgot, de e helyett csak mélyen a szemembe nézett. Én voltam az, aki először elkapta a tekintetét, de rögtön utána Niall is az autót kezdte fixírozni és a kezemet is elengedte.
- Bocsánat. - mormogta alig hallhatóan. Tíz perc alatt sikerült beszenvedi magam a kocsiba és már indulhattunk is. Egész úton egy szót sem szóltunk, csak akkor szólalt meg Niall, mikor megálltunk egy nagy ház előtt.
- Megjöttünk. - mondta csendesen. A kiszállás a kocsiból már csak hét percet vett igénybe. Csendben gurultam az ajtó felé, Niall pedig mellettem jött. Még öt méterünk lehetett a bejáratig, amikor az kinyílt és megláttam három fejet.
- Be sem mutatsz minket egymásnak? - szólalt meg a félhosszú, göndör hajú fiú.
- Be sem mehetünk a házba? - vágott vissza Niall.
- Hú, de rossz kedve van valakinek. - jegyezte meg a zöld szemű fiú. Feltűnt, hogy a harmadik fiú nem szólt egy szót sem, csak csendes szemlélő volt.
- Oké. Szóval, srácok, ő itt Nins, Nins, ők Harry, Louis és Liam. - mutatott sorban a fiúkra mikor beértünk az első helyiségbe.
- Örülök. - mondtam szégyenlősen.
- Niall! Azt mondtad, hogy nem egy visszahúzódó lányt hozol ide! - viccelődött Harry.
- Te is sok mindent mondtál már nekem! - vágott vissza Niall éllel a hangjában.
- Niall! Mi lenne, ha csinálnánk egy kis kaját? - fogta meg a szöszi vállát Louis és elkezdte tolni egy másik helyiség felé.
- Valami baj történt? - kérdezte halkan a csendes srác, akit Liam-nek hívnak, ha jól emlékeztem.
- Csak…egy kis kínos pillanat. - próbáltam rejtegetni a teljes történetet. Pontosan tudtam, hogy mitől ilyen morcos Niall, de eszem ágában sem volt ezt megosztani a többi sráccal.
- Miért? Elmondott valamit? - próbálta viccesre venni a figurát Harry. Volt egy olyan érzésem, hogy ő a tipikus ’laza és vicces’ fiú.
- Mit mondott volna el? - ráncoltam a szemöldökömet értetlenül.
- Te tényleg nem vetted észre? - kérdezte döbbenten Liam
- Mit kellett volna észrevennem?
- Mit kellett volna észrevennie? - lépett be Niall.
- Szóval nem mondta el. - vonta le a következtetést Harry.
- Azt kértem, hogy egy szót se szóljatok! Ez az egy kérésem volt, de ti még ezt sem vagytok képesek tiszteletben tartani! - kiabálta mérgesen a szöszi.
- Niall! - gurultam oda hozzá, de ő rögtön odébb ment.
- Ne! Most ne! - indult fel a lépcsőn. - Ha valami kell, fent vagyok. Engem úgyis csak kihasználni lehet, másra nem vagyok jó!
Én csak ültem ott az emeletre meredve és a sírás kerülgetett. A többiek is azt a helyet nézték, ahol Niall eltűnt, majd a földet kezdték pásztázni.
- Ugye nem fog semmi…butaságot csinálni? - kérdeztem.
- Nem tudom. - vallotta be Liam. - Mostanában elég ingerlékeny, de nem tudjuk miért. Valahányszor rákérdeztünk, ő vagy csak hallgatott, vagy kitért a válasz elől.
- Beszélhetnék vele?
- Persze. - kaptam a választ, de senki sem mozdult. Végül Louis kapcsolt elsőként.
- Oh! Fölmegyek, szólok neki. - mondta, majd ő is eltűnt a lépcsőn. Nagyon sokáig ültünk lent, amikor végre zajt halottunk fentről. Ajtónyitódást, majd záródást, aztán lábak kopogását a lépcsőn. De nem a várt szőke fej jelent meg.
- Csak akkor hajlandó lejönni, ha mi felmegyünk. Nem az ő szobájába. - mondta el Louis a „szabályokat”. A fiúk szép komótosan indultak fel, de előtte még mindegyikőjüktől kaptam egy-egy biztató mosolyt. Tíz perc után újra mozgást hallottam a lépcső felől, de ekkor már az ír barátom jelent meg.
- Ha arról akarsz papolni, hogy csúnyán viselkedtem, akkor közlöm, arra magamtól is rájövök. - ráncolta idegesen a szemöldökét. Én csak szomorúan mosolyogva megpaskoltam magam mellett a kanapét.
- Nem szeretek kioktatni embereket. És azt a titkot sem fogom kihúzni belőled, mert ha szeretnéd, úgyis el fogod mondani. Én csak azt szeretném, hogy bocsáss meg a fiúknak. - mondtam, miután leült mellém.
- Még ha meg is bocsájtok, már nem lesz minden olyan, mint régen. - mondta hűvösen.
- Miért?
- Azért, Nins, - nézett először a szemembe, mióta lejött. - mert kilépek a bandából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése